Ulv Sandberg Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Yr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Imponerende teknisk fotografering! Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ny hund, Ulv - eller var du bare ute som fotograf? Fantastisk god kombinasjon av frys og bevegelsesuskarphet. Perfekt plassering i flata også. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Kan bare si: Meget bra ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Imponerende teknisk fotografering! Henning Tusen takk Henning, setter stor pris på din kommentar! mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Ny hund, Ulv - eller var du bare ute som fotograf? Fantastisk god kombinasjon av frys og bevegelsesuskarphet. Perfekt plassering i flata også. Roar Takker og bukker Roar! Nei, dette er min datters hund. mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Kan bare si: Meget bra ! Vennlig hilsen Ragnar Dine ord holder i massevis for meg! Takker og bukker. mvh Ulv Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Et brilliant foto. Knalltøft! Synd de har lagt ned "Dagens Bilde" på Tek fordi dette hadde absolutt fortjent den utmerkelsen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fartsfylt og morsomt bilde! PS! Bra at du tar det med, her også... Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Et brilliant foto. Knalltøft! Synd de har lagt ned "Dagens Bilde" på Tek fordi dette hadde absolutt fortjent den utmerkelsen. Mvh Fredrik Takker så mye for din, for meg, fine kommentar! Ja, det er synd de legger ned "Dagens Bilde", dette var vel noe å hige etter, og en "Gulrot" som ingen andre fotosider jeg har vært innom har...dog kan jeg skjønne at det kan være ressurskrevende for redaksjonen å holde på med...men igjen TAKK! mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Fartsfylt og morsomt bilde! PS! Bra at du tar det med, her også... Takker så mye for din kommentar her også Svein! Setter stor pris på det! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg