tvv Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hei Noen som vet om jeg kan koble en vanlig PC-skjerm til Mac-book Evnt hva jeg må ha/gjøre for å få dette til? Lenke til kommentar
Nado Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ja, men kan godt hende du må først finne ut hvilken inngang det er på Macbooken i tilfelle du må ha adapter. Hvilken macbook/årsmodell har du? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Hei Noen som vet om jeg kan koble en vanlig PC-skjerm til Mac-book Evnt hva jeg må ha/gjøre for å få dette til? Mac er en PC det og, så ja, du kan kjøpe hvilken skjerm fra hvilken produsent du vil. Hvis du har en litt nyere MacBook har du antagelig en HDMI-port. Da kjøper du en hvilken som helst skjerm med HDMI-port...:-) Endret 23. september 2015 av rogkas Lenke til kommentar
tvv Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Hei og takk for svar! Ja den har HDMI - så da er saken løst! Ha en god dag! Lenke til kommentar
Nado Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hvis jeg ikke tar feil så bruker Macbook mini display port, så da må du enten benytte adapter eller en mini display port til HDMI kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå