Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Høst ved fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Flott skue! Naturlige farger og himmelen fint gjengitt. Lykket til med ryggen. Vet selv hvor handicappet man føler seg når den slår seg vrang. Fikk lumbago (hekseskudd) på vårparten, men det gikk heldigvis over etter 3 - 4 uker. Er nok verre med isjasen, ja. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fint bilde! Likte spesielt godt lyset i skyene. Gamle eller nye bilder...spiller ingen rolle! Håper du blir bedre snart!!! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Du ser jo ut til å ha mye som aldri har vært vist her så da er det vel bare å velge og vrake. Sjøl plukker jeg fra bilder som kan være opptil 10 år gamle og presenterer på diverse fotosider. Herlige farger som passer perfekt inn i årstiden vi nå er inne i. Her ville jeg tatt en beskjæring under det blå oppe for om mulig å øke dybdefølelsen noe da blått over skyene har en tendens til å drepe om ikke all dybde så en god del. Kvisten som stikker ut fra buska i høyrekanten trekker lett oppmerksomhet så jeg ville klona den bort for å kutte vekk hele busken blir for drastisk. nevner ting jeg ser så kan du kan du gjøre hva du vil med det. Finner faktisk ofte ting i mine egne gamle bilder når jeg tar dem frem igjen som må rettes før presentasjon. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fint formidlet høstidyll, Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Et flott landskap du framviser, her! Muligheter for flere alternative versjoner, kanskje.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Tusen takk Fredrik, Helene, Roar, Ragnar og Smort for de fine kommentarene av dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Nydeleg stad! Velkomponert med vakre naturlege fargar. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Tusen takk Magnar for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Vakkert landskapsbilde , flott komponert og med fine farger og lys . Du får ha god bedring slik at fototurene kan komme i gang igjen , i mellomtiden får du glede oss med disse gamle perlene. Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Veleksponert høstbilde i pent utsnitt, gamle bilder funker glimrende..God bedring! Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Tusen takk Alec og Oddmund for de fine kommentarene dere har gitt dette bildet Også tusen takk med ønsker om god bedring. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg