andesam Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har et Powercolor kort som har ei gåen vifte, og jeg må sende den inn til komplett igjen, der jeg kjøpte den. Er det noen som vet om komplett er raske til å teste pg returnere varer? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har et Powercolor kort som har ei gåen vifte, og jeg må sende den inn til komplett igjen, der jeg kjøpte den. Er det noen som vet om komplett er raske til å teste pg returnere varer? Med postgang vil jeg si 1-2 uker. Selv har jeg opplevd å kunne hente et nytt produkt på postkontoret en uke etter at jeg sendte det fra meg, men det går av og til historier om at ting tar lengere tid noen ganger. Lenke til kommentar
darker Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 kommer veldig an på populariteten på produktet o.l. men, alt fra 1 uke -> ubestemt tid (les: jeg hater komplett) poster Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 kommer veldig an på populariteten på produktet o.l. men, alt fra 1 uke -> ubestemt tid (les: jeg hater komplett) poster Kommer også veldig ann på om du har gjort grundig arbeid med å feilsøke og skrive en god feilbeskrivelse. Kan du dokumentere at ALT er prøvd, så virker det som om ting går ganske så fort hos Komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå