santic Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hei! Splitter ny pc, windows 10 er installert. Jeg har installert både HDD og SSD(begge vises i Bios). Når Windows starter opp finner den ikke HDD'en. Den vises ikke i "min datamaskin". Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 diskbehandling, gi den en bokstav / navn Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Du må inn i diskbehandling og aktivere den der. Lenke til kommentar
santic Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Takk:) fikk fikset problemet. Men da dukket det opp ett nytt... Harddisken viser kun 500mb av totalt 1000gb? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Er den ubrukt, så i samme meny slett alle parisjonene så det blir en stor del. Du ser lett om den er delt opp 1 Lenke til kommentar
santic Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Prøvde, men fikk opp feilmelding: "Windows kan ikke slette den aktive systempartisjonen på denne disken." Lenke til kommentar
santic Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Prøvde "Utvid volum". Det fungerte. Takk for hjelpen 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Prøvde, men fikk opp feilmelding: "Windows kan ikke slette den aktive systempartisjonen på denne disken." Det betyr at du det er denne disken som booter fra BIOS. Dvs du har den situasjonen at du er avhengig av både HDD og SSD for å starte Windows. Ikke noe stort problem, men vanligvis er det ikke slik, så det er greitt å være klar over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå