Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - Keyzer - Canon 50mm f/1.8 stm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva Mesta er. :)

Bildet er forresten fra toppen av Vardåsen i Asker. Ned på andre siden av slalombakken. Hadde det ikke vært for at det krever litt innsats tror jeg at dette kunne vært et egna sted en kald høstkveld med stjerner og mørke. Litt lysstriper på veien, stjerner, osv. Tror det kunne blitt bra.

Der var jeg med ei venninne og samboeren min for en liten stund siden! :) Fin tur. Liker fargene i bildet ditt godt. 

11807394_10155930125395128_6157710897739

Lenke til kommentar

Vet ikke hva Mesta er. :)

Bildet er forresten fra toppen av Vardåsen i Asker. Ned på andre siden av slalombakken. Hadde det ikke vært for at det krever litt innsats tror jeg at dette kunne vært et egna sted en kald høstkveld med stjerner og mørke. Litt lysstriper på veien, stjerner, osv. Tror det kunne blitt bra.

Der var jeg med ei venninne og samboeren min for en liten stund siden! :) Fin tur. Liker fargene i bildet ditt godt. 

11807394_10155930125395128_6157710897739

Det er akkurat der jeg sto. :)

Synd det er så kronglete å rote rundt der oppe i mørket. Tror det kunne egna seg for fotografering om kvelden/natta.

Lenke til kommentar

Hehe, utrolig artig å studere personene på bildet, og se hva de drivere med. Noen ser ut til å ha lagt merke til deg gitt  :)

Kan være at toget straks er der, siden ikke altfor mange står med trynet ned i mobilen, men kikker bortover banen. Veldig bra!

Lenke til kommentar

Togbildet er ikke manipulert. Jeg kom til stasjonen like før togene begynte å gå igjen etter det jeg forstår var en lang stopp grunnet en signalfeil eller noe sånt. Det så sånn ut på hele perrongen, og siden jeg hadde med kameraet måtte jeg nesten ta et bilde. Jeg var heldig med hvordan menneskene står, for det ser nesten oppstilt ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...