Keyzer28 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Dag 7. En liten rusletur gjennom byen i dag tidlig. Av en eller annen grunn syntes jeg dette tullebildet ble litt kult. Legger uansett med en spoiler. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Dag 6; et skråblikk som faller i smak Dag 7; slike bilder tar jeg også innimellom, artig, særlig når en skifter både bekledning, fottøy og underlag... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Fin start på festen. Liker det første best. Morsom turist med selfiestang Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Stort spenn i motiver så langt. Foreløpig favoritt er nok den skumle skogsbygningen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fin og dyster steming i skogen - den nye 50mm ser ut til å levere varene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Man skal ikke kimse av egne bein, jeg gjorde det samme i oktoberfesten i 2013 (6/10). Men med "litt" mer vidvinklet objektiv riktignok. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Takker for tilbakemeldinger! Jepp, jeg har blitt skikkelig glad i denne femtimillimeteren. Den har også den fordelen at den er så liten at det sjelden er noen grunn til ikke å ta den med. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Fine Bilder Keyser28 Min favoritt her er tur i skogen, ser ut som det skulle hvert tatt ut av en eventyrbok. Spennende bilde. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Dag 10. + to ekstra. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Fint situasjonsbilde i et litt uvant perspektiv. Mye liv og fine linjer i bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Dag 10 er helt knall!! Tøft perspektiv.. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Likte dag 10 godt! Overraskende interessant å se forskjellen mellom bordene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Haha, trodde dag 10 var noen fiskesneller og utstyr før jeg trykket på det. Så feil kan man ta! Stilig bilde, interessant å se på og studere de forskjellige bordene og situasjonene. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Bra komposisjon dag 4. Kjempetøft bilde. Veldig bra valg av redigering dag 5. Typisk pent bilde som kan forsvinne litt i mengden, som er gjort spennende i etterkant. Artig bilde dag 6. Litt "Digitalrev- aktig" Dag 7: Tullebilder må være lov. Kan være grusomt å finne på noe nytt til disse festene. Dag 10 liker jeg skikkelig godt. Morsom vinkel, bra komposisjon, og herlige farger og kontraster. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott perspektiv på dag 10- liker.. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Dag 12. Høst. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Dag 10: Enig med de andre her, dette var bra. Likte spesielt de parkettbelagte runde bordene mot parkettgulvet under. Dag 12: Vakkert og landlig. Meget velkomponert vei som snirkler seg innover. Du skulle vel ikke ha kontakter i Mesta? Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet ikke hva Mesta er. Bildet er forresten fra toppen av Vardåsen i Asker. Ned på andre siden av slalombakken. Hadde det ikke vært for at det krever litt innsats tror jeg at dette kunne vært et egna sted en kald høstkveld med stjerner og mørke. Litt lysstriper på veien, stjerner, osv. Tror det kunne blitt bra. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet ikke hva Mesta er. Bildet er forresten fra toppen av Vardåsen i Asker. Ned på andre siden av slalombakken. Hadde det ikke vært for at det krever litt innsats tror jeg at dette kunne vært et egna sted en kald høstkveld med stjerner og mørke. Litt lysstriper på veien, stjerner, osv. Tror det kunne blitt bra. Mesta er det tidligere veivesenet, tenkte på danderingen av veien. Da foreslår jeg en kveldstur hit senere i festen... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Bildet fra dag 10 falt jeg for, fint med alle sirklene som repeteres.Og et flott høstlandskap dag 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå