Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Gatekunst fra Cuba IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Flott billedserie , jeg foretrekker v5 tett fulgt av v4 . Dette er flott gatekunst. Godt fanget og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Flott billedserie , jeg foretrekker v5 tett fulgt av v4 . Dette er flott gatekunst. Godt fanget og formidlet. Mvh Alec God morgen Alec! Koselig at du likte det, jeg kosa meg og lagde varianter av det i går. Artige figurer, ser ut som fingre. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ja, dette kan du! Mye man kan lese ut av et slikt bilde hvis man har fantasi... V5 var god, har en svakhet for panoramaformatet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Ja, dette kan du! Mye man kan lese ut av et slikt bilde hvis man har fantasi... V5 var god, har en svakhet for panoramaformatet. Tusen takk Fredrik! Litt artig å gå inn i detaljer i et bilde. V5 er der jeg endte opp til slutt, så den er min favoritt også. Jeg også liker godt panoramaformat. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Skal vi si V1 og V5 ? Fin serie med disse to på topp. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Skal vi si V1 og V5 ? Fin serie med disse to på topp. Vennlig hilsen Ragnar Ja, det kan vi godt si Personlig likte jeg V5 best. Tusen takk for innspill! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Når det gjelder V1 så tenker jeg at en beskjæring nede kanskje hadde vært vel så bra som grøntfor både oppe og nede. Svarthvit'n hopper jeg rett over og bare nevner at mine favoritter i serien blir V3 og V5 der kanskje V3 blir den desidert beste. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Hei Roar! Regnet ikke med av sorthvitten ville bli noen suksess i dine øyne. At du valgte den mest kunstneriske varianten, er vel ikke voldsomt overraskende heller. Jeg har allerede kuttet i bånn på V1 flere ganger, tenkte ikke over at jeg kunne tatt enda mer og sluppet gresstustene. Det er moro å leike seg litt med bildene, utrolig artig å se hva det kan bli utav det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Flott serie! Enig med han Roar, V3 for meg også... Endret 23. september 2015 av smort1 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Artig og "barnslig" gatekunst. Friskt i farger og med motiv som sikkert setter fantasien i sving hos de yngre. Igjen flott dokumentert og jeg går for v4 og 1. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Flott serie! Enig med han Roar, V3 for meg også... Takk for fin kommentar! V3 ble kunstnerisk og fin den. Ble ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Artig og "barnslig" gatekunst. Friskt i farger og med motiv som sikkert setter fantasien i sving hos de yngre. Igjen flott dokumentert og jeg går for v4 og 1. Hei Pål! Jo den var frisk og morsom denne. Den i morgen er ikke det, den har en voldsom kontrast... Tusen takk for fin tilbakemelding i dag også Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Flott serie der V3 og V5 med sine fine utsnitt og klare farger er favoritter Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Flott serie der V3 og V5 med sine fine utsnitt og klare farger er favoritter Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg