johan kristian Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Blåmeis, fra en liten skogstur i dag. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 A really beautiful shot, Johan Bekir. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Flott, fin eksponering! Vh, -bj. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Der er du tilbake med dine fremragende fugleporttrett.Skarp og fin denne også. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Heldig du som fant en som satt lenge nok til å eksponere. Jeg hare flere på balkongforing som aldri sitter lenge nok til at jeg rekker eksponering. Denne er jo perfekt plassert i flata i fint lys med ditto skarphet som henter farger og detaljer. Skulle jeg gjort noe annerledes her så ville jeg kanskje tatt en veskjæring nede så trebetan hadde blitt stående som en bue som går ut på nedre ramme igjen. men da mister du det "fabelhodet" i enden som kanskje kan være artig å ha der så dermed er kanskje løsningen å ta med litt mer nede og la trebetan komme rent ut fra venstre ramme med litt luft ned til hjørnet. Bare noen tanker om bildet som ville gitt et litt annet utseende. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Helt perfekt !! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Veldig bra, dette! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Et nydelig bilde av blåmeisen hvor farger, skarphet og beskjæring er helt topp Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Hjertelig takk til alle, for kommentarer og innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg