Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Regnbuen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fant du den?! Flott regnbue, og nydelige farger. Det er litt mye støy i bildene. Like V1 best. Best komposisjon der, og kanskje minst støy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fant du den?! Flott regnbue, og nydelige farger. Det er litt mye støy i bildene. Like V1 best. Best komposisjon der, og kanskje minst støy. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Støyen i bildene kan skyldes litt mye spaketrekking i etterbehandlingen , et par innstillinger i kameraet , noe jeg oppdaget etterpå . Og så er jo heller ikke Rx100Mk4 så bra i dårlig lys som a7'en og RX1'en . PS ! Gryten med gullet er nok fortsatt en myte ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ser ingen grunn til endringer i V1 og V3. I V2 ville jeg tatt med litt mer oppe for å få litt mer markant avstand til hjørnet oppe. Drar du i spakene bare halvparten av det jeg gjør så kommer støyen. Men velger man å se dette som bilder og ikke som en ren dokumentasjon av virkelighet så plager ikke støyen meg. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Har lett etter gullskatten mange ganger, men den gang ei! Artig med slike store buer.... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 V1 er her min favoritt, et meget flott bilde av regnbuen hvor farger, skarphet og komp er meget bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar , smort1 og Torbjørn !!! Dette var ikke ment som dokumentasjon og i dette tilfellet utgjør ikke støyen noe problem for meg. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg