BBC Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hjelp! Ikonene foran stasjoner/foldere i "venstre del" av Explorer har forsvunnet. Dvs. de vises foran filer/stasjoner/foldere i "høyre del". Noen som har vært ute for det samme og har en løsning? OS = XP Lenke til kommentar
unique Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 He.....sært....har ikke sett no sånt nei.... Bladde litt i technet og fant noe ala det samme tror jeg.. (eller har jeg lest noe feil her?). Men det var jo at "dottene" blir borte i simple view da....og det visste du sikkert allerede.... http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q282002 Kan det være at en dll-fil er borte? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Ser ut som det er en "større" feil... Restore point fungerer ikke. Større deler av profilen min er blant annet også forsvunnet. Ser nok ut som det blir reinnstallering i kveld/natt Lenke til kommentar
unique Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Huh....er vel mer enn en .dll som har forsvunnet da.......... God natt !!!!!!!! (så kan du tenke på oss andre som er på byen å ser på noe annet enn skjermen) :grin: Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Minner meg litt om det problemet min far hadde. : Ikoner ble borte. : Senere så skjedde det noe merkelig med WinXP themen : Så klikket alt, gikk ikke å starte OSet : Jeg prøvde å installere det på nytt, men det gikk ikke. : Løsning: Det var en RAM brikke som var ødelagt, jeg fikk en ny fra butikken jeg kjøpte det, og alt løste seg. Så, hvis du har flere RAM brikker så kan du prøve å ta en og en ut, bytte rekkefølge. Slik at du til slutt har testet en hver RAM brikke på en hver slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå