Gå til innhold

Hvilken billig MP3-spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har den spillern, og har ikke helt bestemt meg om jeg liker den eller ikke.

Jeg savner shuffle og så syntes jeg at det er litt kjipt at den starter på sang nr 1 (etter alfabetisk rekkefølge) når du har hatt den av og tar den på igjen.

Og så føler jeg at den sluker batterier. De sier at den skal vare 12 timer, men det må være med super-batterier. Nå har jeg riktignok brukt mest billig-batterier fra clas ohlson, men varta batteriene jeg prøvde en gang varte ikke spesiellt mye lengre.

Lyden er veldig god hvis du stiller på rett equalizer-settings for hva du hører på, men med et annet head-set såklart. De som følger med er bare boss som vanlig.

Kjipt med andre spillere er at de blir lett mye dyrere, f.eks I-river sine koster 1500-2000 kr for 128mb.

Selv skulle jeg gjerne hatt en ipod, men det blir i allefall for dyrt :/

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler en Creative Muvo NX.

Den er billig, jeg betalte 1050 for den... og stort mye billigere går det ikke an å få tak i.

Syns den er rask for å være USB 1... bruker ca 3 min på å fylle den opp.

Bra lyd...

Og den starter akkurat der hvor du sluttet sist...

Filene er sotert etter alfabetisk filnavn... men jeg sorterer dem selv i mapper og etter det tall... så den første sangen min heter 01....mp3 osv.

Ble overbevist av at det var den jeg skulle ha etter å ha lest en test på dinside.no og tomshardware.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...