Gå til innhold

Wordpress.com - CSS - kode animert header?

Anbefalte innlegg

Jeg valgte .com pgr.av litt laber datakunnskap, men forstår at jeg blir nødt til å lære meg litt om CSS om jeg skal komme noen vei.

Jeg bruker et "header image" på min statiske forside med en Logo plassert midt oppe på

-Header imagen er kun et firkantet og en-farget bilde egentlig, men planen er å legge til et bilde til, i en annen farge for deretter å skape en animasjon.

-Jeg ønsker at det ene fargen skal gå over til den andre, sakte glidende - slik at når siden er oppe over lengre tid vil fargen plutselig forandre seg.

Gjør jeg meg forståelig? :wow:

Er det noen som vet om dette lar seg gjøre? ev. tipse meg om hvordan jeg kan få det til?

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvordan Wordpress.com fungerer, men jeg jobber mye med Wordpress-pakken (dvs. at jeg har tilgang på alle filer som får Wordpress til å fungere(eks: themes, plugins)), der jeg gjør endringer i kildekoden (html, js, css, php).

Det beste for din del hadde vært om du også benyttet deg av samme metode, da jeg mener og tror at du ikke har tilgang til å logge inn med ftp?

Lenke til kommentar

Det beste for din del hadde vært om du også benyttet deg av samme metode, da jeg mener og tror at du ikke har tilgang til å logge inn med ftp?

Usikker på hva ftp er men nei, jeg har ikke den samme tilgangen som .org brukere har, ihvertfall ikke på samme måte.

Jeg gikk til .com forumet og fikk beskjed om at mitt ønske var mulig via CSS som jeg naturligvis har tilgang på - men det er liksom litt vel mye å lære seg for meg akkurat nå - derfor håpet jeg på hjelp ang. akkurat dette ene problemet slik at jeg kan senke lærekurven littegrann :)

Jeg går nok ikke over til .org - jeg har rett og slett ikke tid til å sette meg inn i så mye greier :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...