-kga- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hva slaks program må jeg bruke for å kune klippe og redigere i lyd filer? Har planer om å forsøke og lage en 3d animasjons kort film, og har ikke kunnskaper innen lyd delen av det. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Finnes det ikke en kategori for dette? Dessuten heter det 'slags', 'kunne', 'forsøke å lage', 'lyd-delen'. Velger å bitche om rettskrivinga di av den enkle grunn at du skriver litt vel mye feil. Det ser heller ikke ut (etter mitt syn) for at du er dysenlektriker. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Velger å bitche om rettskrivinga di av den enkle grunn at du skriver litt vel mye feil. Din Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Finnes det ikke en kategori for dette? Dessuten heter det 'slags', 'kunne', 'forsøke å lage', 'lyd-delen'. Velger å bitche om rettskrivinga di av den enkle grunn at du skriver litt vel mye feil. Det ser heller ikke ut (etter mitt syn) for at du er dysenlektriker. Jeg er svakt ramma av dyseleksi. Har en 4-5 siders raport på at jeg har dyseleksi, hadde jeg hat en scanner kunne jeg sendt dem til deg, hvis du ikke trur meg. Men jeg tar meg ikke så veldig lang tid på og se over disse postanne jeg poster her. Tenkte ikke på at jeg kunne posta det under musikk eller programmer, er vel der det hører hjemme. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er svakt ramma av dyseleksi. Har en 4-5 siders raport på at jeg har dyseleksi, hadde jeg hat en scanner kunne jeg sendt dem til deg, hvis du ikke trur meg. Javel. Jeg må vel innrømme at jeg har en noe lav forståelse av hva dysleksi innebærer. Men jeg tar meg ikke så veldig lang tid på og se over disse postanne jeg poster her. Akkurat dét har jeg vel enda mindre forståelse for. Tenkte ikke på at jeg kunne posta det under musikk eller programmer, er vel der det hører hjemme. Yeah, well. Det opprinnelige spørsmålet ditt handlet vel om redigering av musikk. Sånn generelt sett er vel CoolEdit populært. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Velger å bitche om rettskrivinga di av den enkle grunn at du skriver litt vel mye feil. Din retskrivinga din? da må du jo skifte til retskrivingen din........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sound Forge, Pro Tools, Cubase osv. Kan også bruke et vanlig filmredigeringsprogram, men da har du ikke noe plugins. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Velger å bitche om rettskrivinga di av den enkle grunn at du skriver litt vel mye feil. Din retskrivinga din? da må du jo skifte til retskrivingen din........ Derailment in progress? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå