JorunT Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Kirken i Strinda var vakkert dekorert i høstskrud, og kaprifolien gjorde seg godt, uvanlig å se den avbildet i knopp, nesten da. Den gule rosen hadde jeg en gang også, alltid takknemlig når den kom igjen om høsten. Den så kanskje litt sliten ut nå. men synes å kose seg i solveggen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Fortsatt stålkontroll på blomsterportretter. Fint at du opplyser hvilken blomst du har fanget. Man lærer litt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Takker Jorun og BjørnÅge - man har ikke alltid så god tid til å gå for de beste motivene, men slik er det når man sprer seg på altfor mye..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Bilde 29 – 29.Oktober: Den første rim-frost morgenen Exif: 1/100 - f/4.5 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Her var noen alternativer 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Nattefrost kan være dekorativt, det går mot den tiden nå. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg velger meg rødkløveren den 15., en ordinær blomst som fortjener en nærstudie, fin balanse mellom skarpt og uskarpt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Nattefrost kan være dekorativt, det går mot den tiden nå. Nå er den borte igjen og Kaprifoliumen blomstrer Jeg velger meg rødkløveren den 15., en ordinær blomst som fortjener en nærstudie, fin balanse mellom skarpt og uskarpt. Takker for kommentarer - ja, rødkløver er jo en riktig vakker blomst..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Bilde 30 – 30.Oktober: Lønnetrærne ved Aasheim Exif: 1/200 - f/4.5 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativt:Temperaturen har steget og Kaprifoliumen blomstrer Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Flott med frost på rosene, men jeg likte enda bedre den blåfrosne spanske margeritten. Stilige lønnetrær ved Asaheim, fine kontraster med det grønne gresset og de gule bladene. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Fine komposisjoner som vanlig Fantastisk lys og eksponering i bilde 28. Trist høstdråpene havnet i spoiler på samme dag. Flott bilde, likeså! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Takker for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Bilde 31 – 31.Oktober: "Fallen" - Eryngium planum Exif: 1/60 - f/2.8 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Fin speiling og bra gjennomført fest. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Speiltriks igjen, resultatet ble bra, da. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Fin avslutning, likte både rimfrosten og det siste bildet godt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Fin speiling og bra gjennomført fest. Takk for det, og takk for hyggelig følge gjennom Oktober-festen Speiltriks igjen, resultatet ble bra, da. Det ble en god del nødløsninger i det siste her ja, men jeg leverte jo hver dag, så får være fornøyd med det. Takk for hyggelig følge Jorun Fin avslutning, likte både rimfrosten og det siste bildet godt! Takk for det, og takk for fint følge gjennom Oktober-festen Takker alle som har vært med i Oktoberfesten - har prøvd å se litt i alle trådene, men tiden strakk ikke til denne gangen heller - som vanlig. Men jeg har jo observert at kvaliteten stiger her fra år til år - mye fint å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå