AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 God kveld folkens. Sov på et hotell i natt og våket opp med noe utslett på magen.Rare greier, idk om det er tilfeldig eller hva, kan jo være andre grunner. Noen som kan kjenne igjen hva dette er for noe? bilde: Anonymous poster hash: 3df7a...091 Anonymous poster hash: 3df7a...091 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Veggedyr, kanskje? Bed bugs på engelsk. https://no.wikipedia.org/wiki/Veggedyr https://en.wikipedia.org/wiki/Bed_bug 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Veggdyr, vegglus, sengelus. De biter og lager små sår. Bare håp at du ikke har fått dem med deg hjem. Det er en helsikes prosess å bli kvitt dem innendørs og koster maaaaaaaaaaange tusen. Endret 22. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Veggdyr, vegglus, sengelus. De biter og lager små sår. Bare håp at du ikke har fått dem med deg hjem. Det er en helsikes prosess å bli kvitt dem innendørs og koster maaaaaaaaaaange tusen.noen tiltak jeg kan iverksette? Anonymous poster hash: 3df7a...091 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Du bør hindre at det sprer seg. Google det. Klær som kan være kontaminert kan du legge i dypfryseren. Ikke legg deg i ei rein seng, for da blir den kontaminert. Ikke sitt i sofaen. Pass på at disse skadedyra ikke blir spredd i hele huset. Det er kanskje lurt å kontakte hotellet, både for å dekontaminere rommet, og for evt. erstatning. Endret 22. september 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 da er alt slengt i fryseren ihvertfall av det jeg hadde på meg og hadde med av klær på reisen. ene baggen fikk jeg ikke plass til så slang den ut på utsiden så får jeg fyse den når det er plass Anonymous poster hash: 3df7a...091 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 God kveld, det har nå gått tre døgn siden dette ble oppdaget. I starten klødde det særdeles lite, bare bittelitt, nå litt mer, men likevel ikke mye. Jeg har ikke fått noe mer, men utslettet er vedvarende, tilsynelatende uten endring hverken i positiv eller negativ forstand. Bilde i dag: Dersom dette faktisk er veggdyr, hvor lenge varer dette? Jeg vil vel tro jeg ikke har infisert egen leilighet da det ikke har blitt forverret. Men det kan kanskje være noe annet en veggdyr? Spiste pistasj-nøtter kvelden før, men har da aldri hatt noe problem med nøtter før. Anonymous poster hash: 3df7a...091 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå