Legitim lov om homoseksuell praksis?
Hva ville du ha gjort
11 stemmer
-
1. En homo ber på sine knær om at du må skjule ham i kjelleren din siden han er i akutt fare for å bli arrestert av Politiet, og sannsynligvis få 20 års fengsel. Hva vil du tenke, og hva vil du gjøre i en slik situasjon?
-
Homoseksuell praksis er avskyelig og destruktivt for samfunnet, og han fortjener derfor straffen så inderlig. Jeg slår ham ned og tar ham med til Politiet.1
-
Jeg er uenig i loven, men jeg aksepterer loven som legitim da den er implementert på en demokratisk og konstitusjonell måte og siden 95% av folket støtter den. Jeg slenger igjen døren og slipper ham ikke inn. Så ringer jeg til Politiet og angir ham.0
-
En lov som gir straff for frivillig aktivitet mellom to mennesker er aldri legitim. Jeg vil skjule den homoseksuelle personen i min kjeller på ubestemt tid, på samme måte som modige personer skjulte jøder under WW2 for å beskytte dem mot nazistene.6
-
En lov som gir straff for frivillig aktivitet mellom to mennesker er aldri legitim. Men jeg er redd for politiet; derfor forteller jeg mannen at han har min dypeste sympati, men jeg slipper ham ikke inn. Jeg tilkaller ikke politiet etter at han har dratt4
-
- Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
-
Populær nå
-
- 189 svar
- 4 700 visninger
-
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå