viddis Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Kveld i Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Stemningsfullt og flott! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Et flott og stemningsfullt kveldsbilde. Gode farger og et flott lys. De tre personene gav ekstra stemning til bildet. Hvis jeg skulle ønske meg noe, så var det å flytte kamera ørlite grann mot venstre, slik at Havnelageret kommer litt mer til høyre i bildet. (bare litt..) Godt jobba! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Et flott nattbilde dette hvor farger/lys, skarphet og beskjæring er meget bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Flott og stemningsfullt bilde av et av Oslos fineste bygg (?) For meg kunne, ikke egentlig personene, men den belyste marmoren de sitter på, vært borte. Flotte reflekser i sjøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg