Helvetica Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Hei! Har vært å byttet ut hodetelefonene mine (Trust GXT340) med SteelSeries Siberia v3 Prism. Jeg ble overrasket over hvor dårlig lyden på Siberia hodetelefonene var, ihvertfall når det kom til musikk. Ingen dybde. Jeg forstår at dette er gaming hodetelefoner, så jeg tror jeg må ha meg hodetelefoner som er litt mer allround da jeg gjerne vil bruke de både til gaming og musikk. Det skal sies at komforten til Siberia var veldig behagelig, så ser gjerne etter noe lignende det... Derfor spør jeg her om det er noen som har noen tips? Makspris 800,- (fikk Siberiaen billig). Helst med mikrofon. Tusen takk! Endret 22. september 2015 av Helvetica Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 22. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Hva er tankene rundt disse: Turtle Beach Ear Force PX22? Razer Kraken 7.1 Chroma? QPAD QH-90 HyperX Cloud II En annen ting: Fordelene/ulempene ved å bruke USB-kobling istedet for 3,5mm jack? Ser jeg ikke får brukt Sound Blaster X-fi 3 med Siberia headsetet pga. USB-tilkoblingen... Endret 22. september 2015 av Helvetica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå