Spragleknas Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Før XP inn logging kommer det et bilde med HP logo som ikke gjør noe galt, mn er helt unødvendig og irriterende ... hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 du mener når du starter maskina så kommer det hp logo? jepp da går du inni biosen din å trykker på deaseble tror jeg. er iallefall det på min Fujistsu Siemens Maskin. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Ok... skal prøve ... har HP bærbar som nevnt i sig... kan ikke huske at dette er et alt. i BIOS men skal sjekke! Takker. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ok... skal prøve ... har HP bærbar som nevnt i sig... kan ikke huske at dette er et alt. i BIOS men skal sjekke! Takker. jeg har også HP laptop, og tror ikke det er et valg i BIOS nei Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Nope .. lar seg ikke gjøre Andre forslag? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nope .. lar seg ikke gjøre Andre forslag? I BIOS kan du velge om du vil vise POST-screen. Hvis du enabler det, så kal hp merket forvinne Lenke til kommentar
stranden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=761 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 jeg kom nettopp på en ting, som gjør at jeg kan ha misforstått. Er det HP-logoen som kommer med en gang du starter maskinen du snakker om, eller HP-bakgrunnen (som dekker hele skjermen), rett før innlogging du mener? Ved sistnevnte er det bare default wallpaper som vises, og det kan enkelt endres i registeret. Sitter ikke ved en xp-maskin nå, så skal se når jeg har muligheten Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Er det HP-logoen som kommer med en gang du starter maskinen du snakker om, eller HP-bakgrunnen (som dekker hele skjermen), rett før innlogging du mener? Ved sistnevnte er det bare default wallpaper som vises, og det kan enkelt endres i registeret. Sitter ikke ved en xp-maskin nå, så skal se når jeg har muligheten Sistnevnte ... takker på forhånd. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei igjen. sett over nå, og ser at filen "C:\windows\HP.BMP" er angitt i "\HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop". Har hverken prøvd å fjerne, eller endre den, men du kan jo bruke det som en pekepinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå