Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 trollheimen 22.9 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Nydelig landskapsbilde + for tåkedottene i fjellsiden hilsen Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Takk for hyggelig omtale, Torhild! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Her føler jeg at jeg har gått på ski...fra Storlidalen og over til Gjevilvatnet? Kunne tenkt meg å gå her på høsten også. Ser skikkelig vakkert ut! Flott bilde Fredrik! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Et nydelig landskapsbilde hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Et nydelig landskapsbilde hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn Takk for hyggelig tilbakemelding, Torbjørn! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Her føler jeg at jeg har gått på ski...fra Storlidalen og over til Gjevilvatnet? Kunne tenkt meg å gå her på høsten også. Ser skikkelig vakkert ut! Flott bilde Fredrik! Husker bildet du la ut på vårparten, Helene. Skiløypa til Gjevilvatnet går på baksiden av haugen i forgrunnen. Bildet er tatt lenger opp, på stien som fører til Trollheimshytta. Takk for at du kommenterte bildet! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Vellykket eksponeringstaktikk som fila tålte godt. Flott detaljering og nydelige farger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Bruker samme eksponeringsteknikk som deg når det gjelder himmel, lysner mørke partier i etterkant til ønsket nivå. Flott høstbilde dette ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Takker Lassern og Ragnar! Jada, man lærer til stadighet noe nytt om denne interessante hobbyen... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Veldig flott og vellykket eksponering, bruker samme metode selv for å unngå utbrenning av himmel/skyer. Drasser stort sett med meg stativ også. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Takker for hyggelig tilbakemelding, Oddmund! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg