James Bond Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hei. Jeg har søkt en del etter dette, men finner ikke svar.. Jeg lurer på er det slik at må man ha Battlefield "Standard", den til 179 kr på origin akkurat nå og så kjøpe Premium til 449 kr for å kunne bruke Premium og spille BF4? Eller kan man kjøpe en slik "Bundle" på den til 449 kr og man får Standard + Digital Deluxe + Premium og kan spille rett som det er? Grunnen til at jeg lurer er at jeg har litt dårlig råd akkurat nå men har lyst å spille BF4 så vurderer å kjøpe kun Standard til å begynne med. Men jeg vet ikke, kjøper jeg Standard og prisen på 179,- om det da vil bli trukket fra på 449,- som er premium siden jeg har kjøpt en del av pakka eller om det også må kjøpes i tillegg for eller om det lønner seg å gå rett på premium bundelen? Ikke så lenge tror jeg det var slik når jeg skulle ha Hardline, så kjøpte jeg Hardline Premium, men så sier origin at jeg må ha "Standard" pakka først for å kunne bruke det, så derfor jeg lurer. Jeg vil ikke betale mer enn jeg må. Vet ikke ossen Origin opererer med systemet slik. Personlig tror jeg selv at Premium må kanskje kjøpes i tillegg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Jeg fant det ut akkurat nå, det er en "One Time Fee" Subscription. Syns det var litt dårlig forklart av origin, står ingenting. Men dette er knall for da kan jeg begynne på Standard og føler jeg/når jeg får råd til premium kan jeg jo se om det er verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå