Posanto Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Heisann! Jeg kjøpte meg en audi for drøyt en måned siden som nettopp var eu godkjent. Etter jeg hadde hatt bilen litt kom det noen dunkelyder når jeg ga gass. Nå er lyden blitt mye verre og det høres ut som det smeller fra under bilen( som om du kjører på en stor stein) lyden er verst om jeg har i 1. Gir og gir full gass, eller skifter gir og slepper ut clutchen fort og gir full gass, virker nesten som noe stort og tungt er løst og smeller i noe metall. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Indian Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Sikkert motor og eller girkasse fester. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det kan være noe med hjulopphenget men jeg holder også en knapp på motor- eller girkassefeste. Lenke til kommentar
Posanto Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Bør ikke motoren riste hvis det er motorfeste? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hvis det er oppheng til girkasse trenger ikke motoren å riste. Du må fysisk sjekke om den er gåen før du bytter. Jeg tipper fremste motorfeste og eller bakerst girkassefeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå