Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg liker ikke de nye "3d" iron sigths (på bl.a m4), men ellers er 2.0 kjempe bra... Morro at de gjorde om på hvor mange poeng man trenger for å gå opp i ære (over level 50 var det vel), mange sure som hadde 99 som bare har en 75-80 nå SF er gøy, E&E er relavtivt vanskelig, men det er bare å ta det hele sakte og rolig så går det greit... Hvor mye ære har dere da folkens? Jeg har akkurat rundet 30... Endret 13. november 2003 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvor mye ære har dere da folkens? Jeg har akkurat rundet 30... har visstnok passert 52... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 hav er det som gir honor og sånnt egentlig? Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 poeng du oppnår på offisielle servere. Hvis du ser øverst til høyre på den servern du er inne på så står det "Official", "Leased" eller "Unofficial". De to første får man honor på... Er ikke noen fan av honor egentlig, ødela mye for mange europeiske servere siden vi ikke har honor her. Er snakk om at det kommer, men ingenting bekreftet. Husker spesielt NAF sin server som var en av Europas mest populære i de første versjonene, men som ikke har samme nivået etter at honor ble innført... :grine: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) er det ikke bare å spille litt på amerikanske for å bygge opp honor da? så spille på euro servere? edit: takk for info Endret 14. november 2003 av MrLee Lenke til kommentar
hda Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvordan remapper man kontrollene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 settings ->controlls? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg sliter med denne driten her kommer opp når jeg starter spillet. (En veldig sjelden gang går det) Video: ASUS V8170 DDR v29.40a (2940) Error setting display mode: CreateDevice failed (8007000E). Please delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the game. History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine Har prøvd å slette den armyops.ini fila men det funker ikke.... For guds skyld, ikke slett ArmyOps.ini filen, det må du ha for at spillet skal fungere.. Endret 15. november 2003 av notarget Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det kommer en ny armyops.ini hver gang jeg prøver å starte spillet. Men spillet funker av og til, så jeg trent meg opp til å bli medic. Så nå holder jeg på med Fallskjerm treningen, men den er litt vansklig, selv om jeg lander inni den sirkelen så kommer det Failed. ****** asså! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er ikke nok komme inn i sirkelen, men må også ha god landing. Bruke flares rett før du lander og husk hva du gjorde på basen da du hoppet. Ellers så har jeg problemer med siste kurset med å snike meg inn på B. Ble lei og prøvde meg litt online og på tilgjengelig mission. Mc-..og ett eller annet. Blir alltid kastet ut av serveren! Er det fordi jeg ikke har fullført siste treningen? Har bare en eneste igjen, men herregud så noe kjedelig. Uoffisielle servere kan jeg derimot spille på, men skulle gjerne prøvd første mission på MC...ogettellerannet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Er det bare meg, eller er AA forumet nede. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er ikke nok komme inn i sirkelen, men må også ha god landing. Bruke flares rett før du lander og husk hva du gjorde på basen da du hoppet. Ellers så har jeg problemer med siste kurset med å snike meg inn på B. Ble lei og prøvde meg litt online og på tilgjengelig mission. Mc-..og ett eller annet. Blir alltid kastet ut av serveren! Er det fordi jeg ikke har fullført siste treningen? Har bare en eneste igjen, men herregud så noe kjedelig. Uoffisielle servere kan jeg derimot spille på, men skulle gjerne prøvd første mission på MC...ogettellerannet. McKenna? Trenger ikke annet en basic trening for å spille det. Angående hvordan komme seg til B i snike mission. Se Hjelp-forumet. Et par tråder der... Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 ****** heller! Strever som f*** for å bli ferdig med første test på special forces, men SELVFØLGELIG kommer det at jeg ikke kan logge inn rundt 20 minutter borte vekk Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Er det bare meg, eller er AA forumet nede. Der er det tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå