Orjanp Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Er det noen som har testet det? Hva synes dere om det? Holder på å laste den ned for øyeblikket. E.t.a 3 timer , at jeg kunne glemme å gjøre det mes jeg var på skolen... Vil gjerne ha synspunkter fra dere. Endret 12. november 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vil gjerne høre hva som er annerledes fra tidligere versjoner om du får det ned og testa det i dag Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg synes det er genialt!!!! Har ikke prøvd spillet før v 2.0 Men er det mulighet å hoste en egen server? For jeg finner det nemlig ikke Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) ja, det er mulighet for det, men noe tungvint synes jeg. det står i manualen hvordan du skal gjøre det, og det er noen guider ute på innstillingene for serveren. se f.eks her Endret 12. november 2003 av Tx3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har spillet single player? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har spillet single player? Ja, i begynnelsen er det singleplayer. Etter noen få oppdrag må du spille online for å komme videre. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har spillet single player? På sett og vis Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Spillet er bygget opp sånn at for å få spille online må du gjennomgå basic trening, og for å få tilgang til våpen som Sniper må du gjennomgå Sniperschool osv. disse kursene eller hva du vil kalle det er Singleplayer/offline. Andre ting du kan lære offline er Medic school, Fallskjermjeger trening og Special Forces trening, hvor de tillærte ferdighetene kan brukes online Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 noen som har kommet seg fordi det siste trening missionet til SF jeg kommer bare til checkpoint A men jeg kommer ikke til B. blir altig sett av vaktene Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 noen som har kommet seg fordi det siste trening missionet til SF jeg kommer bare til checkpoint A men jeg kommer ikke til B. blir altig sett av vaktene Det er mange veier å gå etter chk.A: 2 til venstre og 2 til høyre Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kall meg dum, men jeg klarer ikke det fallskjerm hoppet fra 250m tårnet. Enten så trykker jeg på use knappen for tidlig eller for seint Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 prøv veldig sent.. og husk å snu deg til siden Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Angående single player: Alle deler du fullfører i singleplayer så må du laste opp resultetet for å komem videre. Så lite offline-spilling med andre ord. Har du spørsmål om tweaking av AA, så gå hit (TweakTown). Siden har og en del generell info rundt spillet. Anbefales å lese! De nye mappene i 2.0 er geniale. Liker spesielt CSAR og Hospital. De to andre er og ok, men ikke på favorittlista. Erfaringer: trøblete de første dagene. Auth og diverse var ikke klar for trykket som lanseringen ga. Men fikset nå. 2.0 krever en del mer av maskinvare enn tidligere versjoner. Så må nok oppgradere snart Savner bare at det settes opp offisielle servere i Europa nå så blir dette konge. (Honor får man jo bare på offisielle servere. Og honor trekker jo folk.. synd men sant) Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ...og ja. som et klanmedlem skrev i en annen tråd: Hår dere spørsmål om spillet, så hjelper vi gjerne: #dsr.aao på quakenet mvh [dsr.vargas] Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis dere leter etter en god nedlastingside: Jeg fikk i alle fall rundt 70-100 kb\s der hele tiden (har dårligste til ngt), vær obs på at du kanskje må laste opp litt og. http://downloads.ign.com/objects/613/613340d.html (peer to peer) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg får ikke spillt online det kommer "failed to authorize" Jeg har basic training, medic school litt av special forces og hele airborne school. Så hvorfor? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg får ikke spillt online det kommer "failed to authorize" Jeg har basic training, medic school litt av special forces og hele airborne school. Så hvorfor? Du må huske å merke av for "activate Punkbuster" i servervinduet Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 rart.. det første jeg gjorde når jeg starta spille var å joine mulitplayer game.. hehe... gikk ikke så verst men det var en del gode folk.. kanskje fordi det var min første gang Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 rart.. det første jeg gjorde når jeg starta spille var å joine mulitplayer game.. hehe... gikk ikke så verst men det var en del gode folk.. kanskje fordi det var min første gang Typisk tegn på at Auth er avslått på servern. Hvem som helst kan da spille på servern. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg sliter med denne driten her kommer opp når jeg starter spillet. (En veldig sjelden gang går det) Video: ASUS V8170 DDR v29.40a (2940) Error setting display mode: CreateDevice failed (8007000E). Please delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the game. History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine Har prøvd å slette den armyops.ini fila men det funker ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå