Emilistheking Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hei, jeg har en pc jeg ikke er fornøyd med, pcen blir for varm som jeg har kjønt at en pc i 2015 ikke skal bli. Jeg bare lurer på om hvis du kaster pcen i badekaret med strøm på vil den bli ødelagt og ikke kunne fikses da? Eller har dere noen metoder? Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er det idiot forsikring du prøver å tynne ut? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Genialt spørsmål TS, dagens lille Saltvann er bedre enn ferskvann for å ødelegge elektronikk så du får koste på laptopen et siste bad med badesalt, kanskje litt stearinslys for å få god stemning også. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Stemmer for ei runde med pumpehagle + slugs. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hvorfor bruke pumpehagle istedenfor vanlig hagle? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Vanlig hagle: 2 skudd Pumpehagle tja ... 11+1 skudd med en grei tube. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er jo bare å lade om Potetkanon ville jeg heller ha testet, er så forutsigbart resultat med hagle. Hagle er også brukt så mye til destruksjon av elektronikk på YouTube at det bare hadde blitt kjedelig Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er jo bare å lade om Det hadde jeg da inderlig tenkt også OK - hva med å ta en tur på nedslagsfeltet til BK-troppen på Maukstadmoen da? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg har ikke peiling på hva BK-troppen er eller gjør. Maukstadmoen høres dog ut som et flott sted å sende elektronikk til den siste hvile Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hvis pc-en blir unormalt varm, og det er innenfor garantien, er det produsent som skal ta kostnaden, ikke forsikringsselskapet. Ta med deg PC-en dit du kjøpte den og klag. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) er det produsent som skal ta kostnaden, ikke forsikringsselskapet. Du mener det er vi som ikke skal ta kostnaden Endret 22. september 2015 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hvis pc-en blir unormalt varm, og det er innenfor garantien, er det produsent som skal ta kostnaden, ikke forsikringsselskapet. Ta med deg PC-en dit du kjøpte den og klag. Hey, ikke kom inn på denne tråden og gi slike forferdelige råd. Det sier seg selv at det du foreslår er den dårligste måten å fikse problemet til TS. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Vel, en idiotforsikring dekker sjeldent hagleskudd, eller spregning pga den har vært i mikrobølgen. Den dekker klomsete skader som ikke er gjort med vilje. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Idiotforsikringen dekker vel som regel at man fikser varen... Den dekker ikke at man ved et uhell med haggla treffer seg selv i hodet isteden for pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå