Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - tomsi42 - 20mm f/1.7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så ikke heeelt trygt ut med den manglende grunnmuren.

Nei, de har heldigvis støttet påå huset med påler, så det ordner seg sikkert.

 

Den monokromatiske Lysakeroppussingen likte jeg godt. Gjentagende strenge rette linjer som brytes opp med den slangende slangen. Meget utsøkt komponert.

Takk - har en RAW utgave av denne som jeg skal pusle litt med.

 

Antydningen om sepia i undertittelen på bilde 13 går jeg ut i fra er trykkfeil? Nok en utsøkt komposisjon, og det sylskarpe bladet står svært godt frem, både pga fokusvalg og fargekontraster.

Sepia var nok litt feil, ja ;) Det er pinhole programmet jeg brukte der. Hyggelig at du også liker bildet.
Lenke til kommentar

Mye bra! Det er flott med den store variasjonen du har i bildene. Likte spesielt høstbladet og eks-kran fra de senere dagene. Jeg må for øvrig takke for at du tester alle disse kunstinnstillingene E-M5 har da jeg aldri har vridd hjulet dit selv... Godt mulig jeg må ta steget etter å ha sett eksemplene dine.

Lenke til kommentar

Mye bra! Det er flott med den store variasjonen du har i bildene. Likte spesielt høstbladet og eks-kran fra de senere dagene. Jeg må for øvrig takke for at du tester alle disse kunstinnstillingene E-M5 har da jeg aldri har vridd hjulet dit selv... Godt mulig jeg må ta steget etter å ha sett eksemplene dine.

Takker og bukker. Du kan ha mye moro med kunst-instillingene; ulempen er at det er mindre å skru på , så det blir mye "Take it or leave it" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...