Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - tomsi42 - 20mm f/1.7

Anbefalte innlegg

2., Kysten ble fin i sepia, .... fikk assosiasjoner til Ghost Ship, ja.. ;)

3., Soft-is er et must, kan ikke være mer enig...

4., Men hvor er skjermene og tastaturene? Ser jo at arbeidsstasjonen er satt i jorda (i alle fall jordet) så kanskje det gror fram litt mer av "kontorlandskapet" etter hvert... ;)

Takk for kommentarene - kontorlandskapet er nok beregnet for dagens nettbrettgenerasjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Drita full etter Drøbaksundet? ;)  Dette likte jeg godt. God stemning i bildet og jeg synes at du har komponert bildet ditt godt! :)

Lenke til kommentar

"Kysten" - Majestetisk bilde som gør seg godt i sepia. Er nok favoritten så langt, selv om pus også var bra.

"Sommeren er enda ikke over" - Vet ikke om jeg er helt enig. Der jeg var i helgen var det ikke mye sommer rent temperaturmessig i hvert fall. Frøs fingrene av meg under håndteringen av kameraet, is hadde ikke fristet der og da. Bildet er for øvrig subtilt bra. Godt komponert, og man kan ane Diplom-Is figuren i bakgrunnen.

"Utekontor" - Dette minner om noe Tom kunne ha tatt. Hei - vent litt, det _er_ jo Tom som har tatt det! "Lekre" fargekombinasjoner i ulekre omgivelser. Bra håndtert uansett.

Lenke til kommentar

"Kysten" - Majestetisk bilde som gør seg godt i sepia. Er nok favoritten så langt, selv om pus også var bra.

"Sommeren er enda ikke over" - Vet ikke om jeg er helt enig. Der jeg var i helgen var det ikke mye sommer rent temperaturmessig i hvert fall. Frøs fingrene av meg under håndteringen av kameraet, is hadde ikke fristet der og da. Bildet er for øvrig subtilt bra. Godt komponert, og man kan ane Diplom-Is figuren i bakgrunnen.

"Utekontor" - Dette minner om noe Tom kunne ha tatt. Hei - vent litt, det _er_ jo Tom som har tatt det! "Lekre" fargekombinasjoner i ulekre omgivelser. Bra håndtert uansett.

Takk for utfyllende kommentarer - gamle tomsi42 dukker fortsatt opp innimellom. Bør være håp om noe rust etterhvert også.

Lenke til kommentar

Det gjorde seg ekstra godt med sepiaeffekten på ‘Kysten’, flotte linjer i skuta og bildet.

Utekontoret har jeg stor sans for, det skal jo være bra for arbeidsmiljøet å jobbe i grønt landskap.

Fine høstfarger utenfor Færder.

Litt av en Rimi-reklame den 7., det ser nesten litt palassaktig ut.

Lenke til kommentar

Isbildet ble fint,fint med logoen i bakgrunn.Fikk lyt på is selv om det ikke er is-vær ute nå. Microbryggeri er jo aldri feil,fargene på bladene og bygningen går godt sammen.Ville kanskje gått enda nærmere inn på bladene,men dette er jo en smakssak:)

Lenke til kommentar

Det gjorde seg ekstra godt med sepiaeffekten på ‘Kysten’, flotte linjer i skuta og bildet.

Utekontoret har jeg stor sans for, det skal jo være bra for arbeidsmiljøet å jobbe i grønt landskap.

Fine høstfarger utenfor Færder.

Litt av en Rimi-reklame den 7., det ser nesten litt palassaktig ut.

Takk for kommentarene - sepiafargene passer mange av motivene her i Tønsberg :)

Lenke til kommentar

Isbildet ble fint,fint med logoen i bakgrunn.Fikk lyt på is selv om det ikke er is-vær ute nå. Microbryggeri er jo aldri feil,fargene på bladene og bygningen går godt sammen.Ville kanskje gått enda nærmere inn på bladene,men dette er jo en smakssak:)

Takk for kommentarene. Godt forslag om det å gå nærmere bladene - det skal jeg prøve ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...