tomsi42 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 2., Kysten ble fin i sepia, .... fikk assosiasjoner til Ghost Ship, ja.. 3., Soft-is er et must, kan ikke være mer enig... 4., Men hvor er skjermene og tastaturene? Ser jo at arbeidsstasjonen er satt i jorda (i alle fall jordet) så kanskje det gror fram litt mer av "kontorlandskapet" etter hvert... Takk for kommentarene - kontorlandskapet er nok beregnet for dagens nettbrettgenerasjon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) 6. Soloppgang over FærderGX1 - Retro Effect - ISO 160; f/1,7; 1/100sIkke Færder fyr, men Færder Mikrobryggeri Kun justert horisont. Endret 7. oktober 2015 av tomsi42 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Drita full etter Drøbaksundet? Dette likte jeg godt. God stemning i bildet og jeg synes at du har komponert bildet ditt godt! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 "Kysten" - Majestetisk bilde som gør seg godt i sepia. Er nok favoritten så langt, selv om pus også var bra. "Sommeren er enda ikke over" - Vet ikke om jeg er helt enig. Der jeg var i helgen var det ikke mye sommer rent temperaturmessig i hvert fall. Frøs fingrene av meg under håndteringen av kameraet, is hadde ikke fristet der og da. Bildet er for øvrig subtilt bra. Godt komponert, og man kan ane Diplom-Is figuren i bakgrunnen. "Utekontor" - Dette minner om noe Tom kunne ha tatt. Hei - vent litt, det _er_ jo Tom som har tatt det! "Lekre" fargekombinasjoner i ulekre omgivelser. Bra håndtert uansett. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 5. bilde, fint høstlig hvor fargene på forgrunn og der bake står godt til hverandre...Fin vinkling! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Færder ble bra - og softis ser alltid fristene ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Drita full etter Drøbaksundet? Dette likte jeg godt. God stemning i bildet og jeg synes at du har komponert bildet ditt godt! Blir før hvis du tenker deg på vei tilbake inn fjorden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 "Kysten" - Majestetisk bilde som gør seg godt i sepia. Er nok favoritten så langt, selv om pus også var bra. "Sommeren er enda ikke over" - Vet ikke om jeg er helt enig. Der jeg var i helgen var det ikke mye sommer rent temperaturmessig i hvert fall. Frøs fingrene av meg under håndteringen av kameraet, is hadde ikke fristet der og da. Bildet er for øvrig subtilt bra. Godt komponert, og man kan ane Diplom-Is figuren i bakgrunnen. "Utekontor" - Dette minner om noe Tom kunne ha tatt. Hei - vent litt, det _er_ jo Tom som har tatt det! "Lekre" fargekombinasjoner i ulekre omgivelser. Bra håndtert uansett. Takk for utfyllende kommentarer - gamle tomsi42 dukker fortsatt opp innimellom. Bør være håp om noe rust etterhvert også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 5. bilde, fint høstlig hvor fargene på forgrunn og der bake står godt til hverandre...Fin vinkling! Takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Færder ble bra - og softis ser alltid fristene ut. Takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 7. The Holy Church of Merchandise? GX1 - Toy Effect - ISO 1600; f/1,7; 1/30s Kun beskjært i dag. Den lokale sjappa ser nesten ut som et hellig hus. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 7.: likte godt kontrastene her! Oppfattet ikke at det var butikk før jeg hadde kikket litt . Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det gjorde seg ekstra godt med sepiaeffekten på ‘Kysten’, flotte linjer i skuta og bildet. Utekontoret har jeg stor sans for, det skal jo være bra for arbeidsmiljøet å jobbe i grønt landskap. Fine høstfarger utenfor Færder. Litt av en Rimi-reklame den 7., det ser nesten litt palassaktig ut. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Isbildet ble fint,fint med logoen i bakgrunn.Fikk lyt på is selv om det ikke er is-vær ute nå. Microbryggeri er jo aldri feil,fargene på bladene og bygningen går godt sammen.Ville kanskje gått enda nærmere inn på bladene,men dette er jo en smakssak:) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Rimi fikk litt tempelaktig over seg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 7.: likte godt kontrastene her! Oppfattet ikke at det var butikk før jeg hadde kikket litt . Takk. Lokalbutikken er mer diskret enn mange andre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Det gjorde seg ekstra godt med sepiaeffekten på ‘Kysten’, flotte linjer i skuta og bildet. Utekontoret har jeg stor sans for, det skal jo være bra for arbeidsmiljøet å jobbe i grønt landskap. Fine høstfarger utenfor Færder. Litt av en Rimi-reklame den 7., det ser nesten litt palassaktig ut. Takk for kommentarene - sepiafargene passer mange av motivene her i Tønsberg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Isbildet ble fint,fint med logoen i bakgrunn.Fikk lyt på is selv om det ikke er is-vær ute nå. Microbryggeri er jo aldri feil,fargene på bladene og bygningen går godt sammen.Ville kanskje gått enda nærmere inn på bladene,men dette er jo en smakssak:) Takk for kommentarene. Godt forslag om det å gå nærmere bladene - det skal jeg prøve ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Rimi fikk litt tempelaktig over seg Shopping er jo religion for mange, så det er kanskje naturlig at butikkene ser ut som templer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 8. Stengt for gjennomferdsel GX1 - Toy Effect - ISO 1600; f/4; 1/20s Oppussing på Lysaker stasjon - det tar tid ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå