Nado Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Rørte RAM når PC var på ved uhell. Rettere sagt "heat spreader"/kanten på denne http://www.hyperxgaming.com/en/memory/fury Ingenting har skjedd, men er bekymret om jeg kan ha ødelagt noe? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hva mener du med rørte? Som i at du flyttet på den, eller at du "kjente om den var varm".. Hvis ikke du har flyttet på den og alt virker enda er det ikke nødvendig å være bekymret... 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Har nettopp installert ny kabinettvifte og skulle sjekke at alt var i orden i etterkant mens PC var på. Jeg var bare borti kanten på rammen såvidt siden jeg kikket inne i kabinettet imens PC sto på. er bare redd for at noe statisk elektrisitet kan ha ødelagt noe. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Den er nok helt ødelagt nå lol Neida, så lenge man rører kabinettet før man tukler med pcen inni, selvom den er på så går det helt fint 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Made my day Neida, Går helt fint altså 3 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 hehe, ja jeg er en SMULE paranoid når det gjelder slikt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Den er nok helt ødelagt nå lol Neida, så lenge man rører kabinettet før man tukler med pcen inni, selvom den er på så går det helt fint Så lenge PCen er koblet til jordet stikkontakt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hadde du ødelagt noe ville du merket det med en gang. Så lenge du bare var borte i den kunne du i verste fall gitt den støt, noe som ikke skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå