Gå til innhold

Nytt hk og cpu

Geforce

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har nå tenkt å kjøpe meg nytt hk og cpu, valget når det gjelder hk har nok blitt Abit An7 (AMD). Når det gjelder cpu lurer jeg nok litt mere, hadde sterke planer om å kjøpe Barton xp 2500+, den skal jo være låst opp og alt mulig, men nå hører jeg at det går mange rykte om at den skal bli og kanskje er låst. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en klokkbar og ulåst 2500+? Så også at den nye duron 1400, er veldig bra til å klokke, men jeg vet ikke helt? Hva syntest dere hadde vært best å kjøpt?

Alle svar er like posetive :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene sier at de som er produsert fra uke 39 og utover er låst.

Kan jo hende noen webbutikker har noen på lager som er produsert før den tid, det er jo en sjangse man må ta. :)

Er vel forøvrig ingen krise heller, da det fint går an å klokke FSB, og det er jo FSB som du tjener mest på å overklokke.

Ville gått for en 2500+ uansett.

Endret av v0id
Lenke til kommentar

Den har jo multiplieren på 11, hvor høyt er det da mulig å pumpe fsb? Har veldig lyst til å ha en som er ulåst. Da kan jeg klokke mere *grin* Har ikke noe lyst til å modde den. Forresten er det noen som har kjøpt 2500+ som er låst er i landet da? Uke 39 er jo en stundt siden liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...