John fred Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hei.. Kan noen svar denne spørsmål? Denne spørsmål finner jeg på start.no, men jeg er lurer på svar. Er det alternativ 2 rett svar? Den som mot vederlag vil drive persontransport med motorvogn må ikke... 1) Fellesskapstillatelse 2) Løyve 3) ransporttillatelse Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Spørsmålet og alternativa du oppgir gir ikkje meining. Men dersom spørsmålet er kva den som skal drive persontransport mot vederlag skal ha så er det rette svaret eit løyve (tillatelse) til å drive slik virksomheit. Lenke til kommentar
John fred Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Hei The Avatar, Jeg finner fra denne link http://quiz.start.no/103917 Se spørsmål nummer 32. Endret 22. september 2015 av John fred Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Antar at quizen ikkje taklar så lange settningar så spørsmålet eigentleg skal være: "en som mot vederlag vil drive persontransport med motorvogn må ikke kjøre uten?" Og at svaret då skal være b) løyve, men det er ei elendig settning, og ikkje forklarer det den merkelige skrivefeilen i alternativ c heller. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Anbefaler deg å lese teoriboka en eller to ganger til før du tar teoriprøven hos Vegvesenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå