-kga- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Står i topicen. Musikk som spiller om Fantasy stuff, middelader, viking og den slaks ting. Posta en liknende tråd for lit siden, men da spurte jeg om Metal musikk, nå såør jeg om alle slaks musikk sjangere som har tekster som omhandler disse temane. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Einherjer og Windir f.eks Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Einherjer og Windir f.eks definitivt! Windir eier! HammerFall spiller fantasy(?) tror jeg Endret 12. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Skal prøve og laste noen av de for å sjekke hvordan de er, føre et eventuelt kjøp. Jeg lurte på musikk om dette i alle sjangere. Kan godt være noe liknande Blackmore`s Night, som er mere vokal, og en del roligere. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ringenes Herre filmmusikk av Howard Shore, bedre og mer genial fantasi musikk finnes ikke Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Ringenes Herre filmmusikk av Howard Shore, bedre og mer genial fantasi musikk finnes ikke Er det noe særlig vokal i det da? Liker musikk hvor de synger litt og jeg da. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Fantasy er vel Rhapsody konger. Middelalder er vel Hammerfall og Manowar best. Viking er det Ultima Thule og Heimdall (ikke powermetal bandet) som er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå