ronnyaa Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 "Never look back" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Herlig lys og farger. Her ville jeg bortimot ha halvert himmelen for å få fram det dybdesuget som da åpenbarer seg. Vekk med alt det blå oppe. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Ikke umulig at en beskjæring nede i tillegg som gir et panoramaformat også kan være positivt for bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Herlig lys og farger. Her ville jeg bortimot ha halvert himmelen for å få fram det dybdesuget som da åpenbarer seg. Vekk med alt det blå oppe. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Ikke umulig at en beskjæring nede i tillegg som gir et panoramaformat også kan være positivt for bildet. Roar Har ikke tenkt på det på den måten, men skal prøve å se om det er noe jeg liker.Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Et nydelig bilde der lukkertid 3 sek ser ut til gi flott glans i vannet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Veldig flott lys her ja! Farger og skarphet er det ikke mye å utsette på. Kanskje litt enig i Kneppens forslag, selv er jeg veldig glad i panoramaformatet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg