Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feilmelding i Outlook: 0x800C013E

Anbefalte innlegg

Sliter med mottak av mail i Outlook. Får feilmelding hver eneste gang jeg prøver å sjekke ny e-post. Har kontaktet internettleverandør, og de kan ikke finne ut av dette.

Feilmeldingen har kode 0x800C013E. Det som skjer er at jeg åpner Outlookbildet, og da skjer det ingenting. Jeg kommer kun til "standardbildet", hvor man kommer om man ikke får kontakt med server.

Noen som har en ide?Når jeg søker på feilmeldingen på nett får jeg bare noen asiatiske sider, og det forstår jeg lite av.

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde nylig noe av det samme problemet. fikk feilmelding (husker ikke hva som stod utenom at jeg ikke fikk kontakt med server).

gikk inn i settings og kontoer. pop3 serveren var da endret til local.host eller noe lign. måtte rette dette til servernavnet til leverandøren min og da virket det.

Dette skjedde flere ganger uten noe spesielt mønster. begynte å mistenke virus og plutselig ut av intet fant virusprogrammet mitt en trojaner i windows mappen min. fikk fjernet den og det har fungert som det skal etter det.

kan være det samme hos deg

trojanren hadde laget en fil som begynte på m*******.ini. husker ikke resten. etter at jeg fjernet den så ligge ikke filen der lenger.

fant heller ikke ut hva denne trojaneren gjorde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...