Gå til innhold

WD raptor

laneZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne disken jeg har nå yter ikke så veldig bra. Litt treg oppstart.

Dette vill hjelpe med en raptor?

Ja, du vil få raskere oppstart. Jeg kjører to Raptorer i RAID-0, og kan skrive under på at det er noe annet enn en single 7200 RPM harddisk! Du bør være oppmerksom på at en Raptor høres når den jobber, og den anbefales ikke for personer som er følsom for støy. Hvis du holder ut med moderat støy er Western Digital Raptor et kjempe godt valg.

Lenke til kommentar
Denne disken jeg har nå yter ikke så veldig bra. Litt treg oppstart.

Ja, du vil få raskere oppstart. Jeg kjører to Raptorer i RAID-0, og kan skrive under på at det er noe annet enn en single 7200 RPM harddisk! Du bør være oppmerksom på at en Raptor høres når den jobber, og den anbefales ikke for personer som er følsom for støy. Hvis du holder ut med moderat støy er Western Digital Raptor et kjempe godt valg.

Har hørt den bråker noe sinnsykt mye...

Lenke til kommentar

Jeg har også 2 x Raptor i Raid 0 og har intet å utsette på ytelsen. Men man hører det som sagt litt når diskene jobber, samt at den høye spinnhastigheten lager en litt høyfrekvents lyd i bakgrunnen. Så for de med sarte ører og som ikke tåler litt bråk fra maskinen så er disse diskene neppe noe for dem.

Lenke til kommentar
Hei har penger til denne disken nå.

Har veldig lyst og kjøpe den. Denne disken jeg har nå yter ikke så veldig bra. Litt treg oppstart.

Hvis det er snakk om Windows XP vil jeg anbefale deg å laste ned og kjøre bootvis. Du vil få MYE mer ut av det enn å bytte harddisk. Hvis du etter å ha kjørt det ikke er fornøyd med oppstartstiden (noe jeg tviler på) kan du heller vurdere en Raptor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...