Gå til innhold

Gatekunst på Cuba III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Som Kjutta ville sagt, "det dær kankje stå mitt i gada. Æ kan jo få det jo mitt haue! Æ må løbe å varsle møndihedan. "

Ser ut som ei pølse/is bu, som tidligere nevnt. Hadde bare alle buer vært like kreativt dekorert, så hadde det jo definitivt livet opp.

Igjen flott dokumentert av gadekønsten på øya:-)

Lenke til kommentar

Kassa med portrettet av den dypt tenkende er i hvert fall fint plassert i gata..og i flata. Fine linjer innover i det rolige gatemiljøet.

Mvh Oddmund

  

Stilig! :)

Skal ikke forundre meg om det er en eller annen form for gatekiosk.. (i såfall står den på riktig sted)... ;)

  

Men et kunstinnslag er det i hvert fall. I København ville det vel ha vært en pølsebod ? Godt observert.

Vennlig hilsen Ragnar

  

Kanskje bartemodellen her også funderer på hva kassa er til for han ser litt funderende ut.

Fint komponert med god dybde der minne manne øyne også tar inn noglen feminine saker litt lenger inne i bildet.

Roar

  

Som Kjutta ville sagt, "det dær kankje stå mitt i gada. Æ kan jo få det jo mitt haue! Æ må løbe å varsle møndihedan. "

Ser ut som ei pølse/is bu, som tidligere nevnt. Hadde bare alle buer vært like kreativt dekorert, så hadde det jo definitivt livet opp.

Igjen flott dokumentert av gadekønsten på øya:-)

  

Jeg opplever at her tar de art typen helt ut. Blir kanskje noe påtrengende for de som bor her og daglig. Men for fotografer turister så blir det er fargerikt bekjentskap. Farger og frormer som står godt til det øvrige i gata. mvh Ibn

  

Flott Helene!

Bærre lækkert!

Hesann alle mann! :)

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene i dag!

Jentene i bildet er faktisk egenavlet...jeg blir jo tl stadighet hengende etter. (kan dere skjønne det?) Av og til er det litt gøy å gå litt på avstand bak dem og bare observere hva som skjer...hehe! Kom på et bilde jeg har av en som snur seg for å sjekke ut baksida..kanskje havner han på bildekritikken en dag;)

Cubanere er glade i glorete og fargeglade ting, så jeg tror ikke denne klossen virket noe forstyrrende på de innfødte. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av det som ser ut til å være en mobil kiosk

a la isbilen vi har her hjemme.

Flott komposisjon , masse detaljer og med fine farger og fint lys .

Liker dette !

Det eneste er at det heller litt ned på venstre side..

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...