skolehjelpern Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Heisann! I engelsken skal jeg skrive om en hendelse som skjedde i amerikansk eller britisk historie. Jeg tenkte da og skrive om titanic. Oppgaven går som følger: Hvis du hadde en tidsmaskin, hvilke hendelse ville du da gått tilbake og endret. Du kan gjerne ha med · A short presentation of the event you would like to change · The reasons why you would like to change this event · Your thoughts about how the world would have been if this event had never occurred Give your text a suitable title. Er det noen som har noen ideer om hva jeg kan skrive om da? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Du vet jo allerede hva du skal skrive om? Og resten er jo bare spekulering. Det er ingen som vet hvordan verden hadde vært dersom Titanic-katastrofen ikke hadde skjedd. Drøft følgende; Hvordan ville du forhindret hendelsen? Hva ville vært annerledes i etterkant? Hvorfor Titanic og ikke Hindenburg (for eksempel)? Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Heisann! I engelsken skal jeg skrive om en hendelse som skjedde i amerikansk eller britisk historie. Jeg tenkte da og skrive om titanic. Oppgaven går som følger: Hvis du hadde en tidsmaskin, hvilke hendelse ville du da gått tilbake og endret. Du kan gjerne ha med · A short presentation of the event you would like to change · The reasons why you would like to change this event · Your thoughts about how the world would have been if this event had never occurred Give your text a suitable title. Er det noen som har noen ideer om hva jeg kan skrive om da? spennende ide med titanic, men jeg ville gått for å endre skudde i sarajevo som var den utløsende årsaken for første verdenskrig. Krigen kunne kanskje ha vært forhindret (kunne forsatt vært krig med tanke på andre årsaker, men må være optimist ) og andre verdensrkrig kunne også ha vært forhindret. Konsekvensene fra første verdenskrig var jo en stor årsak til andre verdenskrig. Men det er min mening da. Ingen idéer er dumme (oftest) Endret 28. september 2015 av FutureTalkshowHost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå