TrondHos Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Gaupe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Vakkert lys og fin komposisjon. Det myke kontrastløse uttrykket var egentlig litt flott. Utrolig fint dyr. Fangenskap? 1 Lenke til kommentar
TrondHos Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Vakkert lys og fin komposisjon. Det myke kontrastløse uttrykket var egentlig litt flott. Utrolig fint dyr. Fangenskap? Ja, denne bor i Namskogan familiepark. Takk for god tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fine, disse store "pusene"! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Her blir mann nysgjerrig på om du har vært på Langedrag eller tilsvarnede - eller om du møtte denne fritt ute i skauen? Fint plassert i flata med god skarphet. Jeg synes den er noe blass og ville økt kontrasten, men ser at det kan være en smaksak. Roar 1 Lenke til kommentar
TrondHos Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Her blir mann nysgjerrig på om du har vært på Langedrag eller tilsvarnede - eller om du møtte denne fritt ute i skauen? Fint plassert i flata med god skarphet. Jeg synes den er noe blass og ville økt kontrasten, men ser at det kan være en smaksak. Roar Det er i dyreparken i Namsskogan ja... Fanget den i flere situasjoner, noen skarpere også. Det var den litt blasse effekten som tiltalte meg. Kanskje litt som bildet på et fargeløst liv i fangenskap der maten hentes og ikke jaktes på. Vurderte fram og tilbak om jeg skulle gjøre noe med bildet og lekte vel litt med det også, men endte på å legge ut originalen uredigert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Et meget flott gaupebilde dette med fine duse farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg