Gå til innhold

[Løst] Feil med PS4, spytter ut plate uten grunn.

Yippee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Det er en guide for hvordan du kan løsne eller stramme en skrue som pleier å fikse det en stund for min del, men jeg tror nok ikke det gir seg fullstendig med mindre du sender den inn.

Nei har kontaktet Playstation Norge nå. og skal få den levert inn.. begynner å bli lei dette tullet, hørt mange har samme problem som oss..

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Og til fremtidige søkere som finne denne tråden.
Problemet som er beskrevet lar seg ikke løse hjemme.
Det står mye på nettet om alt fra en justeringsskrue, til reset av PS4, til å vippe knappen ut, til å sette PS4 på møbelputer etc....
Alle disse "fiksene" utsetter problemet noen timer, dager eller beste fall uker. Så er problemet tilbake.

Jeg prøvde alle mulige fiks med varierende hell. Men etter å ha levert inn og fått ny PS4 har jeg aldri hatt problemet igjen.

Den forrige PS4-en min var slik i over et halvt år før jeg gav opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

God dag,

Tar opp problemet mitt her om det er ok, så slepper eg å starte ein heilt ny tråd :)

Men saken er, av ein merkleg grunn så har ikkje eg tilgang til PS Store, What's New eller undermenyen til spela. Når eg prøver å åpne PS Store får eg berre opp "Please Wait" med ein sirkel som går rundt og rundt. Samme gjelder dei andre og. PS4 er koblet til internett, fordi eg har full tilgang til å sjå kven som er pålogga av vennene mine og i tillegg spele online.

Det eg har prøvd:

- Restarte konsollen

- Restarte ruter

- Rebuild database

- Logge av PS4

Er det nokon her som har erfaring med kva dette er eller evt har tips om kva eg kan gjere? :)

Takk for svar på forhand!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...