Rolf Kristensen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Gadawan Kura Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Interessant! Dette har jeg ikke sett tidligere.. Det er noe udefinert og lite tiltalende med disse hyenene... , men samtidig et interessant dyr.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Interessante bilder og ikke minst historie. V1 et meget godt bilde, men honnøren for det kan allikevel ikke gis til deg, men honnør for at du viser oss dette for oss skal du få. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Interessante bilder og ikke minst historie. V1 et meget godt bilde, men honnøren for det kan allikevel ikke gis til deg, men honnør for at du viser oss dette for oss skal du få. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar. Er helt enig med deg i at det er ett meget godt bilde og det er selvfølgelig ikke min fortjeneste. Fikk bare lyst til å gjøre flere oppmerksomme på Pieter Hugo og de spesielle bildene hans. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg har faktisk sett et program - tror det var på en av disse naturkanalene, men kan ha vært NRK der en hvit mann levde sammen med en flokk hyener. men det er vel en annen historie. Får vel sjekke denne fotografen etter hvert. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Dette var helt klart i en upper divisjon. Greit å kunne videreformidle gode sider som kan være inspirasjonskilde. Skal sjekke opp : mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg