Gå til innhold

Hva Kan Jeg få for dette


Anbefalte innlegg

gigabyte hovedkort.p4 2,6mhz 800buss.512 ddram pc3200.Geforce fx5600kort med tv inn\utt og fjernkontrol.Dvd rom og cd-brenner(48x)Kabinett med plexidør og 3 vifter,plass til 4 til.360watt strømforsyning.10-10-1000nettvekskort.Kortleser for kort til digitalkamera,tar alle kort.Selges utten hardisker,hva kan jeg cirka få før en sånn maskin,cirka 1 mnd gamel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg solgte en 2ghz p4 med 512mb ram, 80gb disk, geforce 3, micro-atx HP-tower for 6000 for ikke så mange mnd siden.

 

litt overpriset gjerne? uansett så er det spørs på målgruppen, kan sikkert få 10 000 for et skjermkort om du bare er sleip nok.....

 

det ikke med HDèr her, og ingen garanti fra forhandler (iallefall ikke under eventuelle kjøpers navn)

 

, men 3800kr er maks av hva JEG hadde gitt nå.... (da vet jo jeg hva som er kommende)

Lenke til kommentar
Glømte Selvfølgelig og si att det er netverkskort på hovedkortet og det er kun 10-100.Altså så er det to netverkskort.Og så er det modem og ekstra lydkort.Og så er kabinettet sølvfarget,det er også dvd-rom og cd-brenner.Mus og tastatur,og høytallera og sub følger også med.Of full garanti og kviteringer Endret av Shuttle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...