Weeb91 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Hei! Er i gang med å bygge (les; flytte komponenter) i nytt kabinett, og tenker da å hive meg på cable sleeving. Har ingen erfaring med dette, så kunne tenkt noen inspill / erfaringer Verktøy: Hva trenger jeg, hvor kan jeg kjøpe det? Sleeves/kabelstrømpe: Hvor mye trenger jeg, hvilke material egner seg best, hvor kjøper jeg? Connector Pins: Er det noe forskjell på dette, hvor kjøper jeg? Krympestrømpe: Hvilken størrelse er mest brukt, hva bør jeg bruke, hvor kjøper jeg dette? Har sett de finnes i flere farger, tenker å kjøre i sort, hvit (evt grå), rød. Kabel: har det noe hensikt å bytte ut kablene som følger med, eller er disse grei å bruke? Har en Corsair RM650 PSU. Ser techbay selger noen kabelstrømper, men står ikke hvilke materiale de er laget i, eller hvor mye hver "pakke" inneholder. Ser fram til å starte med dette, da det gir et særskilt og personlig preg på PCen Kan nevnes at jeg skal bygge i et Corsair Obsidian 350D (flytter over fra graphite 380T) :-Weeb-: Endret 21. september 2015 av Weeb91 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 ingen som har noe innspill å komme med her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå