Trond Olav Løkken Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 tapas i Malaga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Interessant! Artig å se hvor stor forskjell uttrykket blir mellom s/h og farger... Velger meg de varme farger, denne gang... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Og jeg velger meg svart/hvit utgaven. Et fint fortellende bilde av et travelt spisested - og interessant tekst. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg gjør som Ragnar og foretrekker svart-hvitt her. Blir litt ryddigere. Veldig sjarmerende bilde, får frem stemningen i baren - og nå som lunsj nærmer seg merker jeg at jeg blir sulten av å se dette.. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er'e skinke eller fenalår som henger på rekke og rad oppi der? Tror jeg foretrekker fargeversjonen som er mest fortellende denne gang. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Et ekte bilde i presens . Føler det faktisk enda mer levende/intimt i s/hv versjonen. Disse er du virkelig god på. mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Kult bilde der det er mye å skue. Flott komponert med skinkene hengende på rekke og rad oppunder taket. Tror jeg foretrekker s/h. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg