Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Gatekunst fra Cuba II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ikke mange flater som slipper unna gatekunsten. Her var det stor variasjon i tema, og antageligvis budskap.... Kreativiteten er tydeligvis stor, også her i 5003 A. Arti:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fint gatekunst bilde mam Ikke noe smårusk, kanske ryddet det bort Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Ikke mange flater som slipper unna gatekunsten. Her var det stor variasjon i tema, og antageligvis budskap.... Kreativiteten er tydeligvis stor, også her i 5003 A. Arti:-) Ja det var mye forskjellig å se. Skulle jeg ha laget en croppet versjon, gått inn på detaljnivå? Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Pent utført både av kunstneren og deg. Fin komposisjon. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Fint gatekunst bilde mam Ikke noe smårusk, kanske ryddet det bort Hilsen Leif Hei Leif! Jeg skulle kanskje ryddet vekk den grønne flekken...den stjal litt oppmerksomhet.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Pent utført både av kunstneren og deg. Fin komposisjon. Tusen takk! Det var hyggelig sagt av deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Kunstnerisk bilde av kreativ gatekunst . Flotte farger og fint lys . Prohibido hacer grafitti betryr visst : forbudt gatekunst ifølge Google transelator . Men det er heldigvis ikke noe hinder for gatekunstnerne . Jeg synes du burde prøve ut et croppet alternativ også ,det hadde vært spennende . Mvh Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Pent utført både av kunstneren og deg. Fin komposisjon. Tusen takk! Det var hyggelig sagt av deg! Fint gatekunst bilde mam Ikke noe smårusk, kanske ryddet det bort Hilsen Leif Hei Leif! Jeg skulle kanskje ryddet vekk den grønne flekken...den stjal litt oppmerksomhet.. Nei Helene, er ikke smårusk så ok Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Kunstnerisk bilde av kreativ gatekunst . Flotte farger og fint lys . Prohibido hacer grafitti betryr visst : forbudt gatekunst ifølge Google transelator . Men det er heldigvis ikke noe hinder for gatekunstnerne . Jeg synes du burde prøve ut et croppet alternativ også ,det hadde vært spennende . Mvh Alec Tusen takk Alec! Legger ut en croppet og justert variant også. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fint å få sett miljøet rundt gatekunsten, også, men tror allikevel jeg går for V2... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Fint å få sett miljøet rundt gatekunsten, også, men tror allikevel jeg går for V2... Som du kanskje ser, så er "lerretet" bare en sponplate som er brukt for å tette ei dør i en murvegg. Artig greie. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fyttikatta æsså. Tror jeg velger V2 med stramt utsnitt. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Supert Helene......tror jeg går for V2 jeg! Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Fyttikatta æsså. Tror jeg velger V2 med stramt utsnitt. Roar Mjauuuu!! Hyggelig det Roar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Supert Helene......tror jeg går for V2 jeg! Fredrik Tusen takk Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg