The Bearded Wonder Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Cranes in Copenhagen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Ble fint med de flotte kranene! Artig å se at noen kjører analogt, også... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 God komposisjon,. De store kranene kommer svært godt fram i en slags silhuett mot himmelen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
The Bearded Wonder Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Ble fint med de flotte kranene! Artig å se at noen kjører analogt, også... Takk for det Smort1! Og ja, jeg har mye mer glede av å jobbe analogt. Jeg føler det tvinger meg til å tenke gjennom mine komposisjoner i større grad, fordi jeg har et visst antall eksponeringer på hver film Lenke til kommentar
The Bearded Wonder Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 God komposisjon,. De store kranene kommer svært godt fram i en slags silhuett mot himmelen. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det Ragnar! Flott med tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg