Gjest medlem-169651 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Har noen spørsmål angående kjøpt av denne. Er den fortsatt en god mobil etter dages målestokk? Den er ikke tilgjengelig lenger via Oppostyle Europe. Noen andre bra plasser å få tak i denne? Noen som har anbefalinger angående dette? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har noen spørsmål angående kjøpt av denne. Er den fortsatt en god mobil etter dages målestokk? Den er ikke tilgjengelig lenger via Oppostyle Europe. Noen andre bra plasser å få tak i denne? Noen som har anbefalinger angående dette? https://oppostyle.com/find-7a-reloaded Men Color OS får kritikk. Dersom som skal roote til støtter CM denne, men hvorfor ikke gå for Zuk Z1 som er mer eller mindre samme telefon, men med større batteri, usb c, fingerprint og cm innstallert? Litt usikker på nettverket, det må du evt sjekke. http://www.zuk-store.com/en/smartphone/8-ready-to-buy-a-zuk-z1.html Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Jeg har hørt gode ting om Oppo Find kameraet. Og denne andre har jeg aldri hørt noe om. Kameraet er veldig viktig for meg. Forresten den Internasjonale Oppo siden sender ikke til Norge, og den er utsolgt i den Europeiske butikken. Endret 11. oktober 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Har noen spørsmål angående kjøpt av denne. Er den fortsatt en god mobil etter dages målestokk? Den er ikke tilgjengelig lenger via Oppostyle Europe. Noen andre bra plasser å få tak i denne? Noen som har anbefalinger angående dette? Det er noe unikt med Oppo, men nå er Find 7 en "gammel" modell. Det jeg personlig liker mest med min Find 7(a) er at den lader satans kjapt og føles veldig solid. Ellers har den det du forventer av en toppmodell. Spesifikasjonene er fortsatt gode idag fordi de var "banebrytende" ved lansering, men den er utsolgt, og vi har oppdaterte modeller fra andre merker nå. Ang. ColorOS så har situasjonen der bedret seg mye. Det ser ut som Oppo endelig har klart å finne en løsning på sene oppdateringer og treig utvikling. De vil også nå tilby stock Android, med noen få ekstrafunksjoner som f.eks. gestures. I tillegg sies det at de vil tilby raskere OS-oppdateringer. Nyeste ColorOS er også mye bedre enn v1, sies det, uten at jeg har verifisert dette selv (sist jeg brukte min hadde jeg v1, trenger å resette den fordi jeg glemte passordet på den perioden jeg ventet på reserveskjerm som jeg måtte bytte). Find 9 kommer til neste år (etterkommeren til Find 7). Jeg ville ha gjort en av følgende: 1. Kjøpt noe annet fra et annet merke om du vil ha ny mobiltelefon NÅ, sjekk tester av GSMarena, Anandtech etc. 2. Vurdere Oppo R7 Plus, som har et dårligere kamera og mid-end-spesifikasjoner og veldig stort batteri (4100 mAh) og samme lynraske lading. Solid produkt med kvalitet fra ende til ende, som du også betaler for. Gjør mye rett som Find 7 feilet på. 3. Vente til neste år og se hvordan Find 9 blir. Ville ikke kjøpt Oppo-produkter fra andre sider enn Oppostyle. Ta dette rådet med en klype salt, det er basert på min egen lesning når jeg selv skulle handle Find 7. Folk rådet å handle fra Oppostyle. Endret 9. november 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå