smort1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 No fishing! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Veldig flott! Tror kanskje jeg ville tatt et lite toppkutt, fått vekk den blå himmelen som ligger som ei stripe i toppen. Synd å ta vekk blå himmel kanskje.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Flott bilde av dette vakre byggverket . Flott komponert og med fine detaljer , farger og lys . Er litt enig med Helene i toppkuttet , men da blir det minimalt med luft over lykten . Man vinner noe men taper noe annet. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Veldig flott! Tror kanskje jeg ville tatt et lite toppkutt, fått vekk den blå himmelen som ligger som ei stripe i toppen. Synd å ta vekk blå himmel kanskje.. Takker, Helene! La til en V2 med kutt i toppen... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Flott bilde av dette vakre byggverket . Flott komponert og med fine detaljer , farger og lys . Er litt enig med Helene i toppkuttet , men da blir det minimalt med luft over lykten . Man vinner noe men taper noe annet. Mvh Alec Takker, Alec! PS! La til en V2 med kutt i toppen... Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Veldig flott, fine linjer og vakkert lys. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Veldig flott, fine linjer og vakkert lys. Mvh Oddmund Takker, Oddmund! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Perfekt ståsted gir et fint utsnitt. Det er "sug" innover i bildet. Flotte farger. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Perfekt ståsted gir et fint utsnitt. Det er "sug" innover i bildet. Flotte farger. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Dybden sitter jo allerede i V1 selv med det blå over så jeg lurte litt på nødvendigheten, men så oppdaget jeg i tillegg til at det blå forsvant så fikk du en diagonallinje ut på øvre ramme i venstre del av bildet og det skapte ytterligere litt. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Dybden sitter jo allerede i V1 selv med det blå over så jeg lurte litt på nødvendigheten, men så oppdaget jeg i tillegg til at det blå forsvant så fikk du en diagonallinje ut på øvre ramme i venstre del av bildet og det skapte ytterligere litt. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Dette minner meg om Eastbourne. Sikkert ikke så langt fra. En herlig dekor og en myk vennlig atmosfære som lar øye løpe inn i en lang spennende dybdebro. Like It! mvh Ibn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Ett meget severdig og fint bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Dette minner meg om Eastbourne. Sikkert ikke så langt fra. En herlig dekor og en myk vennlig atmosfære som lar øye løpe inn i en lang spennende dybdebro. Like It! mvh Ibn Takker, Ingvald! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Ett meget severdig og fint bilde. Mvh. Rolf Takker, Rolf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg