Chosiso Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 er t610 bedre en st55? fikk prøve begge idag og t610 virker veldig bra og solid! ST55 virker veldig bra og men litt er som en ''billig telfon'' men det er no meg. hvilknen ville dere valt? st55 eller t610? personlig er jeg veldig svak for t610. t610 har jo veldig bra skjerm og det har st55 og. kanskje skjermen på t610 er litt mørkere. dumt at t610 bare har 2mb minne. den skulle hatt litt mer. noen om har t610 og har noen erfaringer med den?! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 dette emnet har hvert oppe en del ganger tidligere, anbefaler at du leter litt på forumet, så finner du det nok. personlig vet jeg ikke hvilken jeg ville hatt, liker begge to godt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg ville valgt ST55... den har mye finere skjerm, noe jeg synes er viktig... bedre minne, bedre kamera... bluetooth bruker jeg ikke.. og javastøtten i t610 har vært heller dårlig, etter min erfaring.. begge har fint design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå