Gå til innhold

ulovlig xp?

mr_lf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke xp cd, fikk den ikke med når jeg kjøpte pc`n på komplett.no.... jeg kommer ikke inn på pc`n lengre pga en feil mld som sier: \windows\system32\confug\system ikke er der eller er skadet. vil en reinstalasjon ødelegge alt annet som ligger på disken, eller bare windows?

ps: jeg syns ikke spørsålet var "dumt", siden jeg har betalt en gang for xp, vil jeg helst slippe å betale en gang til! men hvis noen har noen andre måter er jeg helt åpen for det!

:edit:

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
jeg har ikke warez versonen, men jeg har heller ikke den vanlige... jeg kommer ikke inn på pc`n lengre pga en feil mld som sier: \windows\system32\confug\system ikke er der eller er skadet. vil en reinstalasjon ødelegge alt annet som ligger på disken, eller bare windows?

ps: jeg syns ikke spørsålet var "dumt", siden jeg har betalt en gang for xp, vil jeg helst slippe å betale en gang til! men hvis noen har noen andre måter er jeg helt åpen for det!

Tror dette problemet kan fikses ved å gjøre det denne linken sier:

http://support.microsoft.com/default.aspx?...5&Product=winxp

Lenke til kommentar

jeg beklager det med warez, kansje ikke det smarteste å si, men jeg vil ikke betale til microsoft en gang til for noe jeg har kjøpt. jeg eier jo lisensen og cd-key`n. Men hvis en annen xp cd ikke vil fungere med min cd er jeg jo like langt....

:edit: Warez fjernet :/edit:

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
jeg beklager det med warez, kansje ikke det smarteste å si, men jeg vil ikke betale til microsoft en gang til for noe jeg har kjøpt. jeg eier jo lisensen og cd-key`n. Men hvis en annen xp cd ikke vil fungere med min cd er jeg jo like langt....

Det er OK ! Hvis du har fått ødalagt CDèn din så ring til MS og

forklar situasjonen. De vil helt sikkert hjelpe deg hvis du har

gyldig lisens.... ;)

Lenke til kommentar

I en tidligere jobb fikk vi beskjed fra en stor distributør av Microsoft-produkter om å bare låne Windows Server 2000-CDen fra noen andre, og bruke nøkkelen vi fikk fra dem.

Jeg vet selvsagt ikke om dette er en politikk Microsoft fører, generelt sett.

MVH Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...