mr_lf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) nr 1: er det ulovlig å legge inn en annen sin verson av xp hvis man har kjøpt en lisens men ikke har cd`n? edit Endret 12. november 2003 av mr_lf Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Så lenge du bruker den cd-keyen som du har betalt for, så mener jeg at det ikke er det. Har hørt at det er mange som har gjort det samme pga. aktiveringen... Endret 12. november 2003 av TCi Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Årets selvskudd...... Edit: ikke nå lenge.... Endret 12. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dette er vel et helt legitimt spørsmål. Ser ikke nødvendigheten i at noen dobbeltmoralske flisespikkere skal begynne å angripe for d. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Jeg har ikke xp cd, fikk den ikke med når jeg kjøpte pc`n på komplett.no.... jeg kommer ikke inn på pc`n lengre pga en feil mld som sier: \windows\system32\confug\system ikke er der eller er skadet. vil en reinstalasjon ødelegge alt annet som ligger på disken, eller bare windows? ps: jeg syns ikke spørsålet var "dumt", siden jeg har betalt en gang for xp, vil jeg helst slippe å betale en gang til! men hvis noen har noen andre måter er jeg helt åpen for det! :edit: Endret 12. november 2003 av mr_lf Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Andre XP CD`er med annen key vil ikke funkere.... Ps. det var du som nemde Warez-versjon og bruken av den.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg har ikke warez versonen, men jeg har heller ikke den vanlige... jeg kommer ikke inn på pc`n lengre pga en feil mld som sier: \windows\system32\confug\system ikke er der eller er skadet. vil en reinstalasjon ødelegge alt annet som ligger på disken, eller bare windows? ps: jeg syns ikke spørsålet var "dumt", siden jeg har betalt en gang for xp, vil jeg helst slippe å betale en gang til! men hvis noen har noen andre måter er jeg helt åpen for det! Tror dette problemet kan fikses ved å gjøre det denne linken sier: http://support.microsoft.com/default.aspx?...5&Product=winxp Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) jeg beklager det med warez, kansje ikke det smarteste å si, men jeg vil ikke betale til microsoft en gang til for noe jeg har kjøpt. jeg eier jo lisensen og cd-key`n. Men hvis en annen xp cd ikke vil fungere med min cd er jeg jo like langt.... :edit: Warez fjernet :/edit: Endret 12. november 2003 av mr_lf Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 nr 1: er det ulovlig å legge inn en warez verson av xp hvis man har kjøpt en lisens men ikke har cd`n? Ja, det er lov. Så lenge det er samme windows-versjon Derimot, har du kun win98-lisens, kan du ikke legge inn nedlastet win XP Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 jeg har Xp home på norsk:S Vil det si at jeg må ha den, eller kan jeg legge in pro på engelsk? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg beklager det med warez, kansje ikke det smarteste å si, men jeg vil ikke betale til microsoft en gang til for noe jeg har kjøpt. jeg eier jo lisensen og cd-key`n. Men hvis en annen xp cd ikke vil fungere med min cd er jeg jo like langt.... Det er OK ! Hvis du har fått ødalagt CDèn din så ring til MS og forklar situasjonen. De vil helt sikkert hjelpe deg hvis du har gyldig lisens.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dette er vel et helt legitimt spørsmål. Ser ikke nødvendigheten i at noen dobbeltmoralske flisespikkere skal begynne å angripe for d. Å hjelpe andre med Warez-versjoner er forbud her i forum, les retningslinjene. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 jeg kjøpte den vel på komplett uten cd, angerer på det nå! tar vekk det med warez! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg kjøpte den vel på komplett uten cd, angerer på det nå! tar vekk det med warez! Ta kontakt med Komplett da... de har Win OS support Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Fikk ikke du recovery CD sammen med maskinen ? I allefall er det Komplett som skal hjelpe deg da.... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 fikk ikke med noe...... :gretten: Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 sløvinger, fikk du med noe lisens nummer på maskina da til XP? hvis ikke så er det jo egentlig fritt fram da for alt. hvis du da f. eks legger en en warez versjon av XP så må Komplett ta det på sin kappe. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 I en tidligere jobb fikk vi beskjed fra en stor distributør av Microsoft-produkter om å bare låne Windows Server 2000-CDen fra noen andre, og bruke nøkkelen vi fikk fra dem. Jeg vet selvsagt ikke om dette er en politikk Microsoft fører, generelt sett. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå