Laka Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Bare et spm. Hvordan krymper den? Det kan godt hende at jeg har litt tungt for det men... Må jeg varme den opp eller? mvh, Lasse Lenke til kommentar
unique Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hent hårføneren til dama og sett i gang..... Jupps....må ha varme til sånt. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Eller varm (forsiktig) opp med en lighter. Når isolasjonen tar fyr er du ikke forsiktig nok... :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Glimrende:) Takker! Et spm. til: Vet dere om en bilig psu som ikke trenger et hovedkort for å virke? Under 300kr. hadde vært fint:o mvh, Lasse Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 20:57, LasseAndreK skrev:Bare et spm.Hvordan krymper den? Det kan godt hende at jeg har litt tungt for det men...Må jeg varme den opp eller? Du bør bruke en varmluftspistol til dette. Det kan kjøpes kjempebillig på f.eks. Biltema. Hårføner KAN funke, men vet ikke om det blir varmt nok. Lighter er dårlig løsning, det er vanskelig å bruke det med mindre du har en zippo e.l. For med vanlig lighter så brenner du enten fingra dine eller krympeslangen :smile: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Same hvilken atx-psu, bare se her: http://www.virtual-hideout.net/guides/atx_...ods/index.shtml Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Tror ikke hårføner blir varmt nok. Personlig har jeg alltid brukt lighter, med litt trening er ikke det noe problem... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Ok:) Foresten så trur jeg jeg har en varmluftpistol liggende å slenge, prøver med den! Takker for svar! Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 er bare å ta ei ledning å la den "kortslutte" en av dem svarte ledningene, og den som vanligvis er grønn (grå på noen få psu). Er vel pinne nr. 4 eller.no... er i alle fall nr fire inn fra ene sida for å si det slik... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Sa meg veldig mye....:smile: Fant en guide eller var det to, skal nok klare å mekke det, hvis jeg får somla meg til det:) mvh, Lasse Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 22:09, LasseAndreK skrev:Glimrende:) Takker!Et spm. til:Vet dere om en bilig psu som ikke trenger et hovedkort for å virke? Under 300kr. hadde vært fint:omvh,Lasse du kan jo skaffe deg en gammel at-strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå